Click to order
Ваш заказ
Total: 
Місто
Ім‘я
По батькові
Прізвище
Номер мобільного
Електронна адреса
Адреса та деталі доставки
Я маю промокод
Комментар до замовлення
Payment method
Натискаючи кнопку «Оформити замовлення», я погоджуюсь з політикою конфіденційності сайту
STANCE — КОМПАНІЯ ВИРОБНИК ШКАРПЕТОК ТА БАЗОВОГО ОДЯГУ
Спідня білизна та футболки з екологічної преміум бавовни.
Історія бренду STANCE розпочинається у 2009-му році у містечку Сан-Клементі, Каліфорнія. Започаткували бренд Джефф Керл, Джон Вілсон, Аарон Хеннінгс, Райан Кінгман й Тейлор Шюпе.
ІСТОРІЯ ПОЯВИ STANCE
На початку, Джону Вілсону ідея Джефа Керла здалася, м'яко кажучи, не дуже вдалою. Джефф, співзасновник компанії Skullcandy (виробник навушників), підприємець та інвестор, пропонував створити компанію яка виготовлятиме шкарпетки. Вілсонові здалося, що це жарт.
Але Керл пояснив свою ідею й бачення нового виняткового бренду. Вивчивши ринок він дійшов висновку, що такий продукт звичайно ж існує і є навіть окремі популярні гравці, але сама категорія у цілому була дуже нудною та сегментованою всередині. Хтось робив шкарпетки для щоденного використання, хтось для бігу та тренувань, а хтось для сноубордингу. При самобутньому продукті, виваженій стратегії розвитку, з новим підходом до просування бренду та створення історій, ця ніша справді виглядала порожньою.

Так, новостворена команда Stance, взявши за основу те, що було втрачено рештою, почала свій шлях до створення чогось нового та унікального у ніші, яку вони самі називали – "найнудніша категорія на ринку".

Із самого початку компанія не хотіла бути просто виробником шкарпеток широкого спектра. Ідея була у тому, щоб зосереджувати увагу там, де інші проходили повз, бути доступними та унікальними, підтримувати та розвивати ком'юніті, думати про майбутнє та жити сьогодні. Так компанія виділяє свої 5 правил для існування або філософії ведення бізнесу.
ПІДПРИЄМНИЦТВО
"Ми завжди готові до виважених ризиків, щоб розвивати своїх людей та бізнес."
1
КРЕАТИВНІСТЬ
"Різноманітність надихає нашу культуру, нашу історію та наш продукт. Ми приймаємо та розглядаємо всі точки зору, що в майбутньому призводять до оригінальних та унікальних рішень"
2
ЕФЕКТИВНІСТЬ
"Ми цінуємо підхід, що призводить до результатів та підвищує наші можливості й досягнення у майбутньому."
3
ОСОБИСТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
"Ми віримо, що відповідальні люди процвітають тоді, коли обмежень немає і їх ідеї гідні нашої довіри."
4
ВДЯЧНІСТЬ
"Людяність – понад усе! Ми сором'язливі у спілкуванні з усіма "
5
Бренд дуже швидко став популярним у лайф-стайл сегменті через свій нестандартий підхід у просуванні продукції. Всі снікерхеди відразу ж закохалися в шкарпетки STANCE, а інше, як кажуть вже історія.
STANCE СТВОРЮЄ КОЛЕКЦІЮ ПІД ЕГІДОЮ ЛІЦЕНЗІЇ NBA
Наслідуючи свою стратегію та філософію бренд переходить в іншу категорію бізнесу. Затвердивши себе, як культурний феномен STANCE створює колекцію під егідою ліцензії NBA, а у 2015-му році підписує контракт з Національною Баскетбольною Асоціацією на право бути офіційним постачальником ігрових шкарпеток ліги. І тут розпочинається друга частина історії Stance.

Баскетболісти почали виявляти величезний інтерес до теми шкарпеток. Крім їх найвищої якості зірки NBA також отримали можливість творчого самовираження - кожен міг створити шкарпетки власного дизайну. А найпопулярнішою з ідей стали шкарпетки (барабанний дріб) зі своїм же портретом.



Окремо треба зазначити, що бренд STANCE першим отримав можливість розміщення свого лого під час офіційних матчів NBA, до цього можна було розміщувати лише лого ліги та назву клубу.
ІДЕЯ ТА АМБАСАДОРИ

ШКАРПЕТКИ - ЯК ВИТВІР МИСТЕЦТВА
Менше ніж за п'ять років STANCE вдалося перетворити звичайні шкарпетки на найзахоплюючий аксесуар у світі. Вони почали продаватися у більш ніж 40 країнах світу. Бренд "вдихнув нове життя" у те, чому ніхто не надавав особливого значення.
Бажання бути більше ніж продукт, більше ніж шкарпетки, або більше ніж бренд, компанія дуже тісно пов'язує себе з культурним підґрунтям багатьох індустрій. Це і музика, і мистецтво, і скейтбординг у парі із серфінгом, і професійний гольф і навіть моткрос, і звичайно ж лайф-стайл, що є окремим та максимально індивідуальним варіантом самовираження для кожної людини. Таким чином компанія створила платформу під назвою Punks&Poets, де розповідають історії людей, що впливають на сучасний світ, і питання не лише у значущості постаті у всесвітньому масштабі, а й у тому, що конкретна особистість зробила у своїй сфері, який слід полишила.
"PUNKS & POETS - це ті, хто наважився бути собою, забезпечуючи серцебиття нашого бренду. Вільно мислячі, сміливі, переповнені пристрастю, вони роблять все з завзяттям і живуть за своїми правилами."
FENTY FOR STANCE BY RIHANNA
У 2015 році у рамках проекту Punks&Poets на посаду креативного директора бренду була запрошена Rihanna. А вже у 2016-му році було створено першу колекцію Fenty for STANCE by Rihanna.
БРЕНД ВІДОМИЙ СВОЇМИ КОЛАБОРАЦІЯМИ І ЦЕ ТІЛЬКИ ДЕЯКІ З НИХ:
KITH, RONNIE FIEG, DISNEY, MICKEY MOUSE, STAR WARS, KEVIN LYONS, UNDEFEATED, J DILLA, BIG SEAN, LIZARD KING, JASON MARKK, LUCIEN CLARKE, FRESH PRINCE (WILL SMITH), NEW BALANCE, NEIG , CAM'RON, SCOOBY DOO, MISFITS та багато інших.
ТЕХНОЛОГІЇ І ТКАНИНИ
На самому початку було придбано приблизно 2000 пар шкарпеток і зношувалися вони як тільки можливо.
"Якщо спортсмен страждає від мікозу чи пухирів, це може сильно вплинути на його продуктивність. Для нас було дійсно важливо зрозуміти потреби споживачів." - пояснює співзасновник компанії Тейлор Шюпе.



Stance створили власну лабораторію інновацій, куди з Італії були привезені найновіші трикотажні верстати Lonati. У лабораторії тестують матеріали, вивчають як тягнеться тканина, як виріб сідає на ногу. Існує навіть такий показник як "чи з'являються на тканині катишки і якщо так, то як скоро". Все це враховується, щоб запропонувати спортсменам – від бігунів до скейтерів та сноубордистів – найзручніший, з усіх можливих варіантів.
"Це звичайно не ракетобудування, але ми все одно запросили вчених ракетобудівників. Ми пишемо книгу зі стандартизації якості. Навіщо? Потім, якщо інновації не можна закріпити і використовувати, то це не інновації, а фокуси."
«МИ РОЗРОБИЛИ УНІКАЛЬНУ ТЕХНОЛОГІЮ фарбування тканини INPRINT,
що дозволяє створювати принт на 360-градусів, тобто повне заливання малюнка на шкарпетки. Також це дозволяє фарбі глибше проникнути у волокна тканини, - продовжує Шюпе. Це не тільки покращує зовнішній вигляд виробу, але й зберігає тканину приємною на дотик, через те що вона не проходить процес нагрівання, який робить волокна крихкими та жорсткими. Це саме той випадок, коли інноваційний метод для цієї категорії додає продукту функціональності та естетичності».
У 2018-му році бренд STANCE перейшов з виробництва шкарпеток у категорію – преміальних базових речей: шкарпетки, спідня білизна та футболки. А також розпочав співпрацю з дистриб'юторською компанією Bagman.ua з України, що тепер дає можливість фанатам бренду купувати продукцію бренду в Україні.
Перейти до магазину
Made on
Tilda